logo z cieniem 2

„Walka robotów”, czyli relacje uczniów z wycieczki do Krakowskiego Parku Technologicznego w Krakowie w ramach projektu „Doświadczamy nauki”

3 kwietnia 2019 r. wybraliśmy się do Krakowskiego Parku Technologicznego. Kiedy weszliśmy do odpowiedniej sali, rozdzieliliśmy się na grupy trzyosobowe i pan prowadzący rozpoczął z nami zajęcia z programowania robotów. Potem budowaliśmy roboty, a następnie dodawaliśmy stworzoną przez nas broń do walki. Emocje bardzo rosły, gdy wszyscy przygotowywali się do bitwy. Niestety, robot naszej drużyny nie wygrał, ale świetnie się bawiłam.

uczennica kl.4 a

W ramach zajęć projektu unijnego pojechaliśmy na wycieczkę do Krakowskiego Parku Technologicznego. Zajęcia prowadził pan Kamil, który w zrozumiały i zabawny sposób tłumaczył programowanie klocków Lego. Najbardziej zainteresowała mnie walka robotów, podczas której robot naszej drużyny został zniszczony. Według mnie to była najciekawsza wycieczka z projektu.

uczennica kl.4 a

Bardzo podobały mi się warsztaty, na których byliśmy w Krakowie. Uczyliśmy się programować. Podłączaliśmy kablem robota do komputera, a kiedy nasz robot został uruchomiony, to za pomocą aplikacji mogliśmy nim kierować. Z pudełka wyciągnęliśmy klocki, których użyliśmy do wykonania broni. Na koniec nasze roboty walczyły między sobą. Wszystko rozumieliśmy dzięki Panu, który prowadził zajęcia i wszystko nam tłumaczył.

uczennica kl.4 a

Bardzo podobała mi się wycieczka do Krakowskiego Parku Technologicznego, bo była bardzo ciekawa i ekscytująca. Podczas zajęć składaliśmy roboty Lego i je programowaliśmy. Program był bardzo trudny i uczyliśmy się to robić krok po kroku. Nasz robot wykonywał różne rozkazy, które ułożyliśmy w programie w komputerze. Musieliśmy myśleć, jak ułożyć program tak, by nasz robot poprawnie przejechał wytyczoną trasę. Ogółem wycieczka bardzo mi się podobała i chciałabym pojechać jeszcze raz.

uczeń kl. 4a

Wycieczka naszej klasy do Krakowskiego Parku Technologicznego bardzo mi się podobała. Było do doświadczenie przyjemne i pożyteczne. Dowiedziałam się, jak programować roboty. Z pomocą doświadczonych osób sami mogliśmy się zetknąć z budową różnych mechanizmów. Dowiedziałam się też, że roboty mają zastosowanie w życiu codziennym. Gdybym mogła, pojechałabym na taką wycieczkę jeszcze raz.

uczennica kl.4 a

Od razu po przyjeździe do Krakowa byłem ciekawy, co na nas czeka w tym Parku Technologicznym. Kiedy weszliśmy do budynku, zdziwiłem się, bo na suficie wisiała ogromna liczba żarówek. Po chwili przerwy poszliśmy do sali, gdzie były stanowiska z komputerami i klocki. Zaczęliśmy programować, a na sam koniec była walka robotów i chyba to podobało mi się najbardziej.

uczeń kl. 4a

Wczorajsze warsztaty były bardzo ciekawe i pouczające. Naszym zadaniem było zbudowanie robota, a następnie zaprogramowanie go, aby mógł spełnić polecone zadania. Mogło to być możliwe dzięki specjalnej aplikacji. Przy użyciu komputera napisaliśmy listę instrukcji, czyli program, który przesłaliśmy do naszego robota. Najwięcej radości i satysfakcji sprawiło nam obserwowanie zaprogramowanych przez nas robotów, które walczyły ze sobą.

uczennica kl.4 a

Wyjazd do Krakowa był bardzo ciekawy. Dowiedziałem się, co to jest technologia działania robotów zbudowanych z klocków Lego. Przewodnik pozwolił nam uruchamiać roboty, które walczyły ze sobą, Miały wbudowane układy scalone i silniczki. Była to dla mnie bardzo interesująca lekcja.

uczeń kl. 4a

W środę 3 kwietnia pojechaliśmy z naszą Panią do Parku Technologicznego w Krakowie. Bardzo ciekawą i interesującą lekcją było programowanie robotów Lego. Klasa została podzielona na trzyosobowe grupy. Każda z nich miała jeden laptop i zestaw klocków. Podczas zajęć nauczyliśmy się programowania i przesyłania programu do kostki głównej. Na koniec zajęć mogliśmy walczyć swoimi robotami.

uczeń kl. 4a

Czerwiec 2019
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30