tel./fax.: (033) 877-16-16

IMG 20190606 135513W pogodny, czerwcowy dzień klasy 2c i 3a pojechały na wycieczką do Ojcowskiego Parku Narodowego zorganizowaną przez Biuro Turystyczne pana Jacka Trybały.
Pod opieką przewodnika, który w interesujący sposób przekazywał dzieciom informacje, opowiadał legendy i ciekawostki, rozpoczęliśmy zwiedzanie od spaceru po dziedzińcu Zamku w Pieskowej Skale. Stamtąd przeszliśmy pod słynną Maczugę Herkulesa, która dla tej grupy wiekowej uczniów była do tej pory znana tylko z obrazków. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia i ruszyliśmy dalej.
Kolejnym ciekawym miejscem była Grota Łokietka, droga do niej była dość długa, ale uczniowie doskonale sobie poradzili, a zwiedzanie groty, również pod opieką przewodnika, było atrakcyjne i pełne wrażeń, gdyż wielu z nich pierwszy raz było w jaskini.
Na uwagę zasługuje także Brama Krakowska, spacer doliną Prądnika i ruiny zamku w Ojcowie.
Zobaczyliśmy również piękną wystawę – ekspozycję w Muzeum Przyrodniczym Ojcowskiego Parku Narodowego. Podczas zwiedzania uczniowie mogli sobie doskonale powtórzyć warstwową budowę lasu i utrwalić wiedzę z zakresu edukacji przyrodniczej.
Tradycyjny zakup pamiątek i smaczne lody zakończyły naszą długą wędrówkę i przed godziną 18 wróciliśmy do Makowa.
Serdecznie dziękujemy p. Jackowi Trybale za zorganizowanie wspaniałej wycieczki dla uczniów, wygodnym i bezpiecznym autokarem z opieką przewodnika i dodatkowe atrakcje dla dzieci. Zapewne pozostanie ona w pamięci i będzie zawsze miłym wspomnieniem.